Általános iskolai tanulók étkezéssel kapcsolatos ügyek intézése illetve a befizetés online vagy személyesen történhet.
A kedvezményes étkezés igénybevételéhez szükséges a kitöltött nyilatkozat (Az iskola honlapjáról a 8. sz. melléklet online letölthető) illetve az érvényes kedvezményre jogosító igazolás. Csak a teljes körűen kitöltött és aláírt fenti dokumentumok megléte esetén tudjuk a kedvezményes étkezési egységárat beállítani.
Új tanulók online ügyintézéséhez regisztrációs kód igénylése (telefonon vagy e-mailben is történhet) szükséges. Új tanulók menza kártya igénylése, csak személyesen történhet.
Személyes ügyintézés (Gazdasági Hivatal 3. sz.ajtó) 2023.augusztus 30-án 7:30-12:00 és 13:00-17:00 óráig, 2023.augusztus 31-én 7:30-17 óráig, valamint szeptember 4-6-ig 7:30-14:00-ig.
A későbbiekben minden intézmény egységnél havonta egy, illetve két nap lesz a befizetés a meghirdetett napokon.
Automatikus rendelés minden hónap 24-én történik, aki beállítja a saját felületén.
E-Menza Használati útmutató >>