A következő tanév leendő első osztályos napközis nevelői így mutatkoznak be:
Horváth Zsófia, Zsófi néni (dr. Szluha Gyuláné, Anna néni párja)
Kisgyermekkoromban gyakorta játszottam, hogy tanító néni vagyok. Lelkesen tartottam az órákat a „diákomnak”, a Nagymamámnak. A gondolatoknak teremtő ereje van, így vált valósággá kedvenc játékom.
Tanítói diplomámat 2017-ben szereztem a bajai Eötvös József Tanítóképző Főiskolán, német nemzetiségi szakon. Pedagógusi pályámat a főiskola után, a Szent László ÁMK-ban kezdtem napközis tanítóként. Lassan 3 éve dolgozok a jelenlegi 4.c osztály délutános nevelőjeként.
Meggyőződésem, hogy minden gyermek tehetséges valamiben. Feladatomnak érzem, hogy felfedezzem és támogassam a gyermekekben rejlő erősségeket és adottságokat. Továbbá fontosnak tartom a gyermekek személyiségének megismerését, tiszteletét és elfogadását. Célom a nyugodt, szeretetteljes, derűs légkör biztosítása a délutánok folyamán.
„A gyermek olyan, mint egy pillangó a szélben. Néhány magasabbra tud repülni, mint mások, de mindegyik a legjobb tudása szerint repül. Miért is hasonlítanád össze őket? Mindegyik más. Mindegyik különleges. Mindegyik gyönyörű.” (Ismeretlen szerző)
Csukorné Rácz Aranka, Aranka néni (Csákiné Deli Boglárka, Bogi néni párja)
A Pécsi Püspöki Hittudományi Főiskolán szereztem hittanári diplomát 1999-ben, tanítói diplomát pedig 2007-ben az Eötvös József Tanítóképző Főiskolán magyar nyelv és irodalom műveltségterületen. Jelenlegi munkahelyemen 2007 óta dolgozom napközisként. Emellett 2013 óta hitoktatok a város több iskolájában.
Kifejezőeszközöm: a játék, mely egész életemet végigkíséri. Pedagógiai hitvallásom: „Hacsak lehet, játszik a gyermek. Mert végül a játék komolyodik munkává. Boldog ember, ki a munkájában megtalálja a valamikor játék hangulatát.” (Sütő András Anyám könnyű álmot ígér, 1970) Hálás vagyok, hogy ezt átélhetem, hogy munkámban újra és újra megtalálom az örömöt, felfedezem a valamikori játékom. Beállítottságom az élményalapú oktatás irányába fordították a figyelmemet. Nevelési és értékelési rendszerem alapja a megoldásfókuszú szemlélet.
A délután folyamán igyekszek olyan tevékenységeket felajánlani, hogy a napközi a tanulás mellett legyen a vidám szórakozásnak, az alkotó képzeletnek, a szabad játéknak, a személyiség sokoldalú fejlesztésének, a társas és baráti kapcsolatoknak is színtere.